Daca observați că pc-ul / tableta / smartphoneul dvs nu se mai poate conecta la serverul dvs de webmail verificați mai întâi conexiunea la internet. Dacă aceasta este activă verificați dacă puteți accesa website-ul aferent adresei respective de email.
Dacă aveți conexiune la internet și nu vă puteți accesa website-ul este posibil ca IP-ul dvs să fi fost blocat automat din motive de securitate online. În această situație, vă rugăm să ne comunicați IP-ul dvs pentru a-l debloca. Acesta poate fi aflat de pe whatismyipaddress.com pentru a vă afla IP-ul și să ni-l comunicați pentru deblocare.
Cel mai frecvent motiv pentru blocarea automată a IP-ului este neactualizarea parolei de email pe toate dispozitivele conectate la un router (de exemplu, se actualizează pe pc / laptop dar nu și pe smartphone).
Dacă doriți sî verificați dacă un website este sau nu blocat pentru un anumit IP încercați să-l accesați de pe un alt IP – de exemplu, de pe smartphone cu wifi local dezactivat.
Un alt motiv pentru care un website nu mai poate fi accesat este neachitarea taxei de domeniu. Website-ul, respectiv webmailul aferent lui, se va activa automat după activarea domeniului de către instituția / firma / website-ul de unde a fost rezervat.